2013. október 22., kedd

Lapbook - Karácsony

Már nagyon régóta foglalkoztat a lapbook készítésének gondolata, míg nem elhatároztam, rákeresek a neten! A tetteimet siker koronázta, mert nagyon sok ötletet találtam! Mivel nemsokára karácsony - jó, jó tudom, még két hónap, de nagyon gyorsan el fog telni! - így ezt a témakört dolgozzuk fel.

A lapbook a jobb agyféltekés tanulást erősíti, melynek köszönhetően, gyorsabban tanulnak a gyerekek - olvastam valahol. Mivel mindig minden érdekel, ezért én magam is utána akartam járni! Nagyon kíváncsi vagyok, mennyire sikerül?! Ezért a hétvégén belevágtunk a gyerekekkel egy lapbook foglalkoztatóba. A témánk a karácsony. Mivel nagyon keveset vagyunk együtt, mert ugye ovi van, így amikor időnk engedi, építgetjük tudásunkat a karácsonyról. Ebben a lapbookban helyet kapnak a népszokások, versek, kifestők, tudástár stb., ami kapcsolódik hozzá. Mivel angol nyelvű, így egyszerre két nyelven tanulják meg a szavak szóképét, hangalakját.

Amint tovább dolgozunk rajta, hozom a friss képeket, információkat róla! 





További szép estét!
E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése