2013. szeptember 17., kedd

Week in the life - Szombat

Mivel a nagyok a mamánál aludtak, és nekem le lett fújva a szegedi utam (pesti és környékbeli scrapperekkel lett volna tali), így eldöntöttem, jó sokáig alszunk Csongorral. Már feltéve, ha engedi! Apánk a szüleimmel volt egész délelőtt, mert kukoricát törtek, így teljes béke honolt nálunk. És olyan, de olyan jót aludtunk a kicsivel, hogy 9 óra 13-kor keltünk fel!!!! Alig hittem a szememnek! Ilyen még nem volt! De legalább jól kipihentük az előző húzós éjszakákat (ld hányás)! A kávénk elfogyasztásakor készítettem ám bizonyító erejű képeket még az időről is!

Még a nem lévő ráncaim is kisimultak! :D



Reggelire gyorsan krémtúrót készítettem, amit kiflivel ettünk.

Ezután jól összekaptam magam, mert már főzni kellett! Közben a céklát is eltettem, mert letelt az ideje.

Mivel elég borult volt az idő, számítottam rá, hogy Palika hamarabb hazaér, minthogy végeznének azzal a kis földdel! Így is lett! Mire készen lett az ebéd, már itthon is volt! Még szerencse, hogy gombaleves, rántott gomba és sült krumpli volt az ebéd! (A pöffeteg gombából készült, amit valamelyik nap hozott!)
Szerencsére nem haragudott, amiért ilyen későn keltem, mert tudta, hogy előző éjszakákon fenn voltam a gyerekekkel.


Apánk történelmi kérdése ebéd előtt: "A gyerekek még nem unják, hogy állandóan fényképezed őket?!"
                           válasz: "Nem, élvezik! Bírd ki, már csak egy nap van hátra!"
                             apa: "Ez, ez a hét???? Akkor jó!"

A délután folyamán szakadt eső, és mivel a legkisebbet is átvittük anyósomhoz, így nekiálltunk mozizni apánkkal. Olyan régen csináltuk már ezt! Most a Transformers 3-at néztük meg. Közben egy nagy szatyor szőlőt és egy zacskó kakaós pelyhet ropogtattunk el. ( A pehelyből egy életre elegem is lett! Miért? Később kiderül!)

Este 6-kor elmentünk a fiúkért, de sehol sem voltak. Kiderült, míg nem esett egy ideig, átmentek a sógornőmékhez, mert hazavitték az ő gyerekeit. Még szerencse, hogy utánuk mentünk, mert ismét szakadt az eső. Hazaérve, megettük a túrós lepényt, amit anyósom sütött.





A gyerekek nagyon ki voltak fáradva, így gyorsan elaludtak. Csongor nyugtalanul alszik, mióta beteg volt éjjel, ezért most is ilyen. A gyomrom nem érezte magát igazán jól, aminek meg is lett a következménye: a mai estét én nyertem meg! Mivel visszaköszönt az a kakaós pehely, így teljesen biztos vagyok benne, hogy nem fogok egyhamar enni belőle! Azt hittem, ezzel vége is lesz éjszakának, és lehet aludni.... de nem! Csongor fél 1-ig fenn forgolódott, a gyomrom még mindig piszok rosszul volt, és még apánk is kiköltözött a nappaliba. Csongor nem hagyta aludni, ezért muszáj volt kimennie.

....

E




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése