2013. szeptember 12., csütörtök

Week in the life - Szerda

A mai nap elég lazára sikerült, mert ugye nem kellett főznöm, no meg kapkodósra! Miért lett kapkodós? Azért mert elaludtunk! 5-kor fenn volt mindenki. fél 6-ra a kicsit sikerült elaltatnom. Ekkor azt hittem a nagyok is alszanak mellettünk, de tévedtem! 7 óra 34-kor arra ébredtem, hogy megy a tv, és egy kissé hangos. Gyorsan kiugrottam az ágyból,  elrendeztem a gyerekeket, megittam a kávét, és 8-ra már minenki indulásra készen állt! Ja, a gyerekek, önfeláldozó módon, kinyomták az ébresztőmet, hogy "Nyugodtan pihenj még, Anya!" :D De azért nem úszták meg az ovit! hihihi 

Utána ismét teljesen nyugodt volt minden! Előző nap kiabálta a mikrofon, hogy nem lesz víz az utcánkban hálózattisztítás végett, ezért még tegnap megfőztem. Úgyhogy amint leadtam a nagyokat az oviba, elszaladtam a védőnőhöz Csongival. Jól lemázsáltuk, és kiderült több, mint fél kilót hízott egy hónap alatt! Ennyi még nem jött neki össze! :D 9,3 kg és 76 cm. Miután hazaértük ismét szakadt az eső! Reggeli után átjöttek Olgáék játszani, beszélgetni. Jó csajos délelőtt volt! Még itt voltak, mire Palika is hazaért, ugyanis elengedték, mert a közmunkások is hazamentek az eső miatt. Nevettük is Olgával, amit a telefonba mondott! De az számotokra TITOK! :P :D :D :D









Csongor szinte egész délelőtt aludt, így Gréti baby egyedül játszott. Már apa is rég itthon volt, mire őfelsége felébredt.





Ebéd után beugrottunk Makóra. Hazaérve Csongor ismét elaludt, így itthon maradt apával, míg én elmentem a fiúkért az oviba. Ovi után azonnal boltba mentünk és vettünk Botisnak pizsit és zoknikat mindenkinek.
Mivel Hunor nem ette meg az uzsiját, hazahoztuk. Itthon a legkisebb majszolta el, mert a nagyok palacsintát ettek. Uzsi után a szobában ismerkedtünk a naptárukkal. 











Kitöltöttem a néptáncos beiratkozáshoz szükséges papírt.
 Apánktól kaptam két szál vörös rózsát, csak úgy! Mindig szed nekem, ha szépeket lát a rózsabokrunkon.


Este itt voltak a Vargák és anyósom is.



Fürdés után eltüzeltük a szemetet. Csongor meglepődve nézte, mi is az a valami! Botond és Hunor körbeülték, és élvezték a meleget!



További szép napot!
E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése