2013. szeptember 16., hétfő

Week in the life - Csütörtök

Éjjel Hunor beteg lett: hányt. Ezért itthon maradtak a gyerekek.


Reggeli játék, orvos előtt:








Reggeli után elmentünk az orvoshoz. Botond is köhögött egy kicsit, ezért jött ő is velünk. A doki megvizsgálta mind a 3-at, és kiderült a legkisebb a legbetegebb, pedig semmi más tünete nem volt, csak az orra folyt! Így ő kapott antibiotikumot is. Az egész délelőttöt ott töltöttük. Hazaérve a gyerekek eljátszották mi volt a dokinál: Csongor volt a beteg, a két nagy az orvos. :)




Míg ők játszottak, én próbáltam a házat összepakolni, rendbe hozni, és minél gyorsabban ebédet tenni az asztalra, mert köztudomású, nálunk délben van ebéd! Ebédre a tegnapi halászlé maradékát ettük meg, valamint tejfölös tésztát.




Apa hazaérve megmutatta, hogy szedett az erdőben pöffeteg gombát. Még életemben nem láttam ilyet!


Késő délután szülői értekezletre kellett mennem a Művelődési Házba. Itt a Művészeti Iskola mutatkozott be. Az óvodásoknak ők tartják a néptánc oktatást. Nagyon örültem, hogy ott lehettem, hiszen nagyon sok érdekességet hallottam az induló tanszakokról. Botond jövőre is fog járni néptáncra, de talán a második évtől jó lenne, ha valamilyen hangszert is tanulna! Bár ez csak rajta fog múlni! Ha nincs kedve, akkor nem erőltetem! Az alábbi tanszakok indulnak minden évben: hangszeres zene, néptánc, balett, képzőművészet.

Míg ezeket hallgattam, addig Dédi és Eszter vigyázott a 3 fiúra. Eközben apa lenyírta a füvet itthon. Mire hazaértünk, megjött a postás is a korábban vásárolt bútorvásznakkal. (Nagyszabású terveim vannak velük! :D )
A kupac fele.

Este meglátogattak minket Palika keresztszülei. A gyerekeknek hoztak egy számítógépre kapcsolható táncolós szőnyeget. Ilyet a Wasabi c. filmben láttam. Nagyon jó ötletnek tartom, de CSAK SZÜLŐI FELÜGYELET MELLETT! Nem szeretném, ha ők kezelnék a gépet! Kövezzetek meg érte! De nem engedem, hogy számítógépen játszanak! Van nekik szobájuk, sőt az udvaron ezer meg egymillió játékuk, és azzal játszanak! Majd, ha elég érettek lesznek hozzá, akkor használhatják! Jelenleg akkor lehet ugrálni rajta, ha szót fogadnak. Úgyhogy, mint jutalom van jelen az életükben! :) Viszont télen, nagyon jól le fognak fáradni!!! hihihi





További szép napot!
E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése