2013. szeptember 11., szerda

Tacsi kinézetű róka

Mint említettem, Hunornak varrtam egy rókát. Sajnos nem volt sárga anyagom, ezért az itthon fellelhető választékból választottunk. Így a kinézete inkább egy tacsira hasonlít mintsem rókára! De sebaj, nekünk akkor is róka marad! :D

Szájat is varrtam neki. Ha jól megnézed, láthatod!
Ebből a könyvből dolgoztam. A róka nagysága 20-23 cm között mozog. Végtelenül egyszerű elkészíteni, csak nagyon babra a sok mini elemet megvarrni, de ezt leszámítva, tényleg egyszerű!



 Az orrát először fekete textilfestékkel kentem be, de nem lett olyan "Húúú, de király!" kinézetű, ezért inkább egy filcdarabot varrtam, ragasztottam rá. A szeme apósom gombjaiból került rá, amit zöld hímzőfonallal varrtam fel. Ez a szín illik a kockás anyaghoz.


Felhasználtam:
1 db óriás méretű fehér nadrág - túrkálós (kimondottan hobbivarráshoz)
1 db kockás szoknya - szintén túrkálós
Varrógép
cérnák
zöld hímzőfonal
vatelin

További szép napot!
E

2 megjegyzés:

  1. Írtó édes lett! :)
    És szívetmelengető, ahogyan a gyerekek szeretik ezeket, és játszanak velük...
    Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! Nekem is nagyon tetszik! Bár elég mókásra sikeredett! hihihi

    VálaszTörlés