2013. szeptember 30., hétfő

Scrapóra ismét

Nálunk mindenki scrapóra lázban ég, még én is! A kis csapatommal, a helyi scrap klubosokkal, eddig közel 15 db órát készítettünk, és még nincs vége!!! De erről többet nem árulhatok el! :)

Mivel tavaly gyarapodott a családunk, így már igen időszerű volt, hogy az óránkat is lecseréljük!


Felhasználtam:
25 x 25 cm-es óralap innen
30 x 30 cm-es scrapbook papír
15 x 15 cm-es scrapbook papír Sapimanótól
számok innen
óraszerkezet helyi írószer
lyukasztó - scrapbook.hu

Mivel tegnap is, és ma is szakadt az eső, így elhatároztuk a gyerekekkel, órát készítünk. Kiválasztottam a két kartont, majd a választott alapra átrajzoltam az óralapot, de úgy, hogy oldalanként 1-1 cm-t mértem rá. Ez azért kellett, hogy biztosan megfelelő méretű maradjon, lyukasztás után is. 
A lapok széleit a fiúk lyukasztották - szülői felügyelet mellett, nehogy elrontsák! Ezután felragasztottam a fa alapra a papírt, majd a közepére a kisebb kartont. Az óraszerkezetet ekkor építettem bele. Ez azért szükséges, mert megkönnyíti a munkánkat, ha a számokat ragasszuk fel. A keretre 16 db képet terveztem tenni, melyeket szépiában nyomtattam, 5 cm x 3,5 cm-es méretben.

Igazán gyerekjáték az elkészítése, és nem igényel nagy dekorálást sem, hiszen a képek önmagukban is díszítik az egész órát!

További szép estét!
E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése