2013. augusztus 7., szerda

Szerelmünk helyszínei minialbum

Januárban jelentkeztem Edit Valentin-napi tanfolyamára, amelyet nagy lelkesedéssel vártam. Az albumot imádtam készíteni! Nagyon jó volt egy kicsit az ő stílusában alkotni! Bár ezt nem Valentin napkor adtam át, mert a férjem nem igazán rajong ezért az ünnepért, hanem a házassági évfordulónkkor, ami augusztus 4-én van. Tavaly volt az 5. évfordulónk, amire a legnagyszerűbb ajándékot kapta tőlem: megszületett a 3. fiunk. Ezt nehezen lehetett felülmúlni, ezért is döntöttem úgy, hogy összefoglalom a mi kis életünket, és azzal lepem meg. A közös történetünk 13 évvel ezelőtt indult...


2007. augusztus 04. - Esküvő

2000. augusztus közepe,  helyszín: szüleim háza, mamám ablaka alatt. (Együtt él a nagy család.)
A lánykérés mint olyan, igazán nem emlékszem, mikor volt pontosan. Annyi biztos, hogy anyósom vetette fel; addig gondolni se gondoltunk rá. 2002.-2003. telén vetődött fel, hogy ballagással egybekötött eljegyzés legyen. A szüleim természetesen egy kicsivel később tudták meg. Még szerencse, hogy apám feküdt a konyhai ágyon, mikor Palika megkérte a kezem, ugyanis akkora sokkot kapott, hogy percekig csak sóhajtozott, és kapkodta a levegőt, anyuval együtt. Természetesen beleegyeztek, de attól függetlenül a következő napokban igen megtörtek voltak. Örültek, de az, hogy külön éljek tőlük, ráadásul egy pasival .... igen nyomasztó volt számukra! De aztán szép lassan beleszoktak az új helyzetbe. Azóta harcedzettek lettek, mert a húgaim elköltözését már könnyebben vették! :) Nemhiába, nehéz elfogadni, hogy az első gyereket felnőtt! :) Úgyhogy ez a kép az eljegyzés napján készült a konyhában. Természetesen több képet is elrejtettem a zsebekben az eseményről, kettőnkről, de itt most csak őt emeltem ki, ugyanis itt zajlott az fentebb említett esemény.


Ebben az aranyos kis házban élünk:

 Az első fiunk:
2007. 12. 21.
 A második fiunk: (és most vettem észre, leesett az egyik szem gyöngy)

2009. 10. 10.

2012. augusztus 02.
Mivel kerti partiztunk a gyerekekkel és a férjemmel az évfordulónk előtti estén, ezért a nagyobb fiammal, Botonddal, úgy döntöttük, most adjuk át. Pontosabban, ők adták át Hunorral. Egész délután az estére készültünk: hamburger zsemléket, és hotdog kifliket sütöttünk az esti hamburgerezéshez. Természetesen a párom nem tudott róla, hiszen nappalos szolgálatban volt, így valódi meglepetés volt számára! Az ajándéknak nagyon örült!!! Élvezettel lapozta oda-vissza.

Igazán nagyszerű ajándék!

További szép napot!
E


2 megjegyzés:

  1. Era fantasztikus album lett!!!
    (én uezt ajándékoztam 1-jén :P :) )

    VálaszTörlés
  2. Akkor te is rejtegetted? :D Remélem, Attila is annyira örült neki, mint Palika!

    VálaszTörlés