2013. augusztus 27., kedd

Scrapóra a gyerekszobába

Már régóta szerettem volna a gyerekszobába egy órát. Természetesen nem akármilyen órára áhítoztam, mindenképp valami különlegeset akartam, ami senki másnak nincs! Szerencsére a helyi Scrap Klubban órát készítettünk. Ehhez alapokat Nosza Andinál kaptunk. Én egy egyszerű, maci alakú órába szerettem bele, így ebből valósítottam meg!

(Megsúgom, lesz még egy különleges dekoráció a gyerekszobába!)


Hozzávalók:
chipboardok - pippi.hu
virágok: scrapkreatúra és saját
gombok: yabo.hu és pippi.hu
géz
Bakers Twin pékzsineg - scrapfellow.com
maradék papírcsíkok
óraszerkezet - helyi üzlet
kalitka és madár chipboard - flornatura.hu
TH - walnut stain
fehér akril 
gyöngytoll - scrapbook.hu
lyukasztó - ez scrapbook.hu
levél lyukasztó
téglás háttérpecsét - scrap kreatúra
Martha Stewart-os lepkés lyuki
gyöngyök
ticket és matrica - Sapimanó és Timi
dekortapasz - pippi.hu
gyurma rózsa - Didótól
Mist - lila színben
 A macis óralap éleit walnut stainnel kezeltem. Ezután átrajzoltam a formáját a papírra, kivágtam és felragasztottam. Száradás után fehér akrilt nyomtam az alap közepére, amit egy vastagabb karton darabbal (vagy pl lehet dominó kártya, esetleg más plasztik kártya is) jó alaposan szétkentem a felületén. Száradás után pecsételtem, mistet fújtam rá, majd díszítettem. 
A kép alá gézdarabokat, és lehulló papírcsíkokat tettem, amik a Szerelmünk helyszínei albumomból valók. Továbbá, egy szegély lyukasztóval készített, díszítő sorokat helyeztem a kép alá egy kicsit eltolva egymástól. E fölé, szintén maradék csíkot használtam a kép további kiemelésére. A jobb alsó sarokban látható objektív közepét gyöngytollal töltöttem ki, majd további gyöngytollpöttyöket tettem a kép szegélyére, az objektív mellett. Átellenes sarokban egy zászló látható, melybe gyöngyöket ragasztottam, fölé pedig egy pékzsineget erősítettem, mintha arra lenne felerősítve. A pékzsineg végeit kunkorítva ragasztottam.


Az óra bal alsó sarkában egy virág kompozíciót helyeztem el, ami mögött egy kalitka és egy madár látható, melyek felületét fehér akrillal festettem. Ezek szimbolikus értelműek, hiszen, "szabadon szárnyalhat" a játék a gyerekszobában, úgy mint a madarak a természetben. Ezért nincs bezárva a madár! :) További könnyedséget, légiességet, szabadságot a lepke motívum adja, mely az órán 3 helyen is feltűnik.
A cím és alcím egyik részét a virágoknál helyeztem el, míg a másik, befejező részét a másik oldalon. Playtime, alcím Lovetime.





A gyerekeknek nagyon tetszik az órájuk! És olyan történt, ami eddig nem: érdekli őket az óra "olvasása"!! Mindig kérdezik, mennyi az idő? Ezért úgy gondolom, sokkal gyorsabban fogják megtanulni az időt, mint a kortársaik!

Köszönöm, hogy erre jártál!
További szép napot!

E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése