2013. augusztus 15., csütörtök

Keresztelési emlék fotókockából

A napokban eldöntöttem, kollázsolni fogok, méghozzá fotókockát! Szépen elővettem minden alapanyagom, válogattam, tervezgettem, majd elkezdtem alkotni. A végeredmény teljesen más lett, mint ahogy szerettem volna, de talán ennek így is kellett történnie! A fotókockák most ajándékba készültek, ezért a képek a két kockán teljesen egyformák. Csongor keresztszülei kapják, ezért a képeken csak ő szerepel, illetve a keresztszülei.



Felhasználtam:
yabo fotókocka - scrapbook.hu
fehér akril festék - rayher.hu
rózsaszín hímzőfonal
virágok, levelek: textilből
gombok: scrap-kreatúra
filc betűk
kirakó darabok - kinder tojás
papírok ingyenesen letölthetők innen


Elkészítés:
A kockákat folyékony ragasztóval állítottam össze.  Száradás után, fehér akrilfestékkel festettem. Ekkor elővettem a kincses dobozom, és amit találtam benne, készletbe állítottam össze. Ez azért nagyon fontos, mert csak akkor lesz tökéletes az alkotásunk, ha minden összhangban van rajta!
A dekorációt először ragasztó nélkül állítottam össze azért, hogy könnyen tudjak módosítani, ha szükséges. Mikor tökéletesnek éreztem, felragasztottam. A kockához a képeket szépiában nyomtattam ki, 5 cm x 5 cm-es méretben. A kocka oldalait bordó-kék mintás papírokkal díszítettem, melyeket digitális készletből választottam.




Gyors, egyszerű, és mutatós. Próbáld ki te is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése