2013. augusztus 14., szerda

Életem első táskája

Igen, terveztem, és varrtam magamnak egy táskát!!! Igen, én, aki nem tudok varrni! Bár ezek után büszkén mondhatom, talán egy kicsit már tudok! Másfél nap alatt készült el.
Terveket nem hoztam most róla, azt talán később! Most csak adódott egy rövidke időm: a nagyok tatával fejik és legeltetik a birkákat, apa pedig a kicsivel "átbiciklizett" a mamához (Csongor elkapta élete első kisbickilijét, és rettentő boldog!) Szóval, kihasználom az időt! :D

Az anyag, amit felhasználtam bútorszövet, amit az Alkotók és Kézművesek Turkálójáról sikerült beszereznem a facebook-on ici-pici pénzért! Ajánlom nektek is! 
Mivel sok maradt még belőle, így legközelebb pénztárcát fogok magamnak varrni! Jujjj, de jó lesz!

Teljesen megjött a kedvem a varráshoz! Hogy mik vannak? Sose gondoltam volna....!



Gybogi féle utolsó horgolt rózsa díszíti a gomblyukat. Alatta pedig a kreatúrás készletből látható gomb.:



Mivel a bélés alján fordítottam ki a színére az anyagot, így az összevarrást kézzel kellett megoldanom. (Nem akartam, hogy az alján, kívülről láthatóak legyenek az öltések.) Ezt egy darab csipkével fedtem el. Szerintem tök jó lett! Ilyet még nem láttam sehol, úgyhogy igazi kuriózum! :D
2 kis zseb és egy nagy, óriási méretben

Mobil tartó és egy közepes zsebecske
 A két pántot játszi módon ellentétesen, rejtett varrással varrtam össze, és ismét kreatúrás gombbal díszítettem.

 Az egyik rövidebb, a másik hosszabb pánt. Ez azért is kézenfekvő megoldás, mert a bolti táskáknak állandóan lecsúszik az egyik pántja, ami irtó bosszantó! Így magamra méreteztem, és TÖKÉLETES!!!

További szép estét!
E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése