2013. július 20., szombat

Lepkevirág - Butterflyflower tutorial

Ma felvetődött a klubnapunk alkalmával, hogy hogyan lehetne lepkéből virágot készíteni. Míg a csajok dolgoztak, én ezen agyaltam. Gyorsan meg is született az ötlet, amit délután meg is valósítottam! :)

Felhasználtam:
 Martha Stewart Lepkés lyukasztó
Margaréta lyukasztó
Levél lyukasztó
gombok: scrap-kreatúra, yabo


Prototípus
 Elkészítés:
10 db mintás-, és 5 db alapkartonból lyukasztottam lepkét, valamint 2 db margaréta- és 6 db levélformát. Kerestem még két, hozzáillő gombot.
Nekem hiányzik róla 1 gomb és 1 margaréta.
 Négybe vágtam a lepkét, majd minden darabját domborítottam.

 Domborítás után, a margaréta alapra ragasztottam a nagyobb darabokat. Ezek lettek a külső levelek. A kisebbekből építettem fel a virág belső szirmait, belsejébe gombot ragasztottam. Száradás után még finomítottam rajta. Az alsó leveleket hosszanti irányban, míg a felső leveleket lefelé, illetve felfelé hajtogattam.
A maradék virágszirmokból készült a kép jobb alsó sarkában található virág. Ennél már csak nagy szirmok és 3 db kicsi volt, így a kicsiket a gomb köré hajtottam, míg a szirmok mindegyikét hosszanti irányban hajtogattam.

 

 További szép napot!

E
:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése