2013. július 23., kedd

Kalap

Úgy 2-3 hete nekiálltam kalapot varrni, ami aztán nem lett befejezve csak a múlt héten. Nem vagyok varrónő, de meg vagyok elégedve magammal, nagyon jól sikerült! Bár azért itt-ott egy kis csalafintaságot fel lehet benne fedezni! ;) Sokáig tartott, pedig nagyon egyszerűnek tűnik, sőt az is, de ha egyszer nincs rutinom, akkor inkább 100x képes vagyok lemérni, újra gombostűzni, és 100-adjára is földhöz vágni vödröt (ha kell), mert épp nem úgy áll ahogy szeretném! Na jó, a vödröt nem vágtam földhöz! :) Egyébként ez egy kis vödör, ami pont akkora méretű, mint Botond feje! Így nem kell neki vigyázzban állva lesni, mikor van rá szükségem! :D

 


 

További szép estét!

E

2 megjegyzés:

  1. Hogy Te mi mindenhez értesz! Nagyon ügyi vagy, szép lett a kalapka :)

    VálaszTörlés
  2. Nem értek, csak igyekszem! :D De azért köszi a bókot!

    VálaszTörlés