2013. június 22., szombat

Tanítói búcsúalbumok

A múlt hetekben megkeresett a védőnőm egy mappával (kinyitható, 8 oldalas, gyűrűs), hogy segítenék-e feldíszíteni?! A gyűrűs részbe a gyerekeket megkérték, írjanak, rajzoljanak a pedagógusoknak. Ezeket lelamináltatták, s így nekem csak lyukasztani kellett őket. Megnéztük a papírjaim, és összeállítottuk a két mappa színvilágát, ügyelve a megajándékozottak ízlésvilágára. Az egyik zöld-sárga, a másik pedig rózsaszín-sárga színvilágú lett. Az én kedvencem a zöld lett! :)

A mappák elkészítésében Márti 10 éves lánya, Adél is segített. Nagyon szeret kreatívkodni, és ráadásul most lépett be a Scrap Klubba is! Nagyon élvezte a nálam töltött délutánokat, és rengeteget tanult. A terveimet vele beszéltem meg, és úgy készítettem el, ahogy ő elképzelte.

Péntek délután kapták el a tanítók, akik nagyon meghatódtak a mappák láttán!











Felhasználtam
DCWV Spring fling klt
Scrapfellow chipboardok
Tim Holtz - brushed corduroy
                  tea dye
                  vintage photo
pecsétek - scrapbook.hu, scrap-kreatura.hu
gyöngytoll
strasszok
pillangók, virágok - pippi.hu
hímzőfonal


 További szép napot!
E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése