2013. június 14., péntek

Ballagó ajándékok óvónéniknek - Dobozalbumok

A januári szülői értekezlet alkalmával, kiküldve az óvónéniket, felvetettem a szülőknek, hogy dobozalbumot készítenék nekik ajándékba. Kicsit kétkedve néztek, mert azt se tudták, eszik, vagy isszák azt a szót: scrapbook. Ezért elővettem egy nagy táskányi elkészült albumot, amit nem győztek oda-vissza lapozgatni, nézegetni. Ezek után szabad kezet kaptam.
A Graphic 45 Playtimes past kollekcióját használtam fel hozzá. A képek elkészítését egy napra terveztem a tablófotózás képeivel. A fényképésszel előre egyeztettem mindent, így ő nem is érdeklődött. Az óvónéniket félrevezettem: "Mivel nagyon sok hátrányos helyzetű gyerek jár ebbe a csoportba, ezért a szülők megkértek, fényképezzem le őket." Hihető, mert sajnos tényleg ez a helyzet! :(
A gyerekek nagyon élvezték a fényképezés minden pillanatát! Ezért még egy-két alkalommal bementem, és készítettem még róluk. Így már semmi gyanús nem volt benne! :)


Mindegyik kép alatt a szülők levele található, mely személyre szabottan íródott a pedagógusoknak és a dadusnak.

 1. dobozalbum


 Néhány belső oldal:

 

Mindhárom albumban van egy boríték, amibe a gyerekek rajzai kerültek.



Az album maga nincs még befejezve. Ide a megajándékozottaknak kell írni a közös emlékeikről.

 2. dobozalbum


 
 
 




3. dobozalbum



 
 
 


 A megajándékozottak nagyon örültek nekik! Még sírva is fakadtak! :)

 További szép estét!

4 megjegyzés:

  1. Hát ez valami fantasztikus! Le a kalappal! Elhiszem, hogy örültek és sírva is fakadtak! Gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen kedves szavaid!

    Azóta, hogy megkapták, nem győznek gyönyörködni benne! Mindig találnak benne valami újat! :D

    VálaszTörlés
  3. Era, tényleg szuper minden egyes négyzetcentije!! Gratulálok, nagyon eltaláltad! :)

    VálaszTörlés