2013. május 17., péntek

Ovis tabló

Hunorom a vegyes csoportba jár. Mivel én készítem a ballagási ajándékokat, megnyertem a tablókészítést is. Így még akkor, hónapokkal ezelőtt - februárban - elkészítettem az alapot. A fényképeket április 30-án készíttettük apánk egyik kollégájával, aki másodállásban remek fényképész! 

Felhasználtam:
Yabo címkék
Scrapfellow chipboardok: madár, zászlók
Scrap kreatúra chipboardok: hajó, inda
arany hímzőfonal
Martha Stewart féle lepkés lyukasztó
filc
Tim Holtz vintage photo 
pecsétek rayher.hu 
              scrap kreatúra

A tablót egy külön lapon megterveztem, majd egyeztettem a szülőkkel. Mivel nem volt senkinek se kifogása ellene, ezért még februárban e szerint készítettem el. Megírtam az idézetet, amihez fél centi magas sorokat húztam. A betűket tanítói írással írtam először ceruzával, majd filccel. Így lett tökéletes! A tabló széleit és sarkait pecsételéssel díszítettem. A képek a napokban érkeztek meg, amiket még aznap fel is tettem az alapra. 
Mondtam már, hogy nagyon nem szeretek pontosan mérni???? Pedig muszáj, ....... de aztán .... mindig jó érzéssel tölt el a végeredmény! Egyszóval, megéri!
Mindent alaposan kimértem, majd ragasztás után díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése