2013. március 31., vasárnap

Megjött a nyuszi - képes beszámoló

A gyerekek már nagyon várták a nyuszi érkezését! Este alig akartak elaludni, reggel pedig már mentek is volna ki az udvarra tojást keresni, mindjárt ébredés után. Előtte szokás szerint húztam az időt, majd közösen megreggeliztünk.

A reggelink:


Reggeli után az apjuk becsalta őket rajzolni a nappaliba. Addig én rendet tettem a konyhában, majd kimentem az udvarra, és elrejtettem a tojásokat. 3 fészekbe kerültek a nyulak (1-1 tőlünk és a déditől) és a kindertojások. A festett tojásokat is mindig eldugja ám a "Nyuszi" erre mifelénk, így azok most egyenként lettek elrejtve. Nagy izgalommal keresték!

gyűlik



Mi is kerestük, és találtunk is kettőt!




Van még???
 És még egy közös fotót is sikerült csinálni rólam és a gyerekekről! :)


Miután bejöttünk megettünk egy nagy tálca képviselőfánkot! (Állhatok neki egy újabb adagnak! :) )


Kellemes Húsvéti Ünnepeket!
E

2 megjegyzés:

  1. Ó, nagyon örülök, hogy végül mégis sikerült! Nagyon helyesek vagytok és micsoda finomságok kerültek az asztalra! Boldog Húsvétot Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen!
    Kellemes Ünnepeket Nektek is!

    VálaszTörlés