2013. március 28., csütörtök

Húsvéti dekoráció

Az idén egy kis csúszásban voltam az ajtódísz készítésével, mert valahogy megfelejtkeztem róla! Úgy két hete kitaláltam, milyet is szeretnék készíteni, de nem kaptam sehol sem koszorú alapot. "Kardomba dőlve" vártam az új ötletet, de csak nem akart jönni, .......... egészen tegnapelőttig, amikor is a fiúk vetették fel, hogy varrjunk játékrépát nekik. Persze ők nem arra gondoltak, mint én! ;) Előtte láttam már a pinteresten is hasonlóakat, így abból indultam ki.

Anyósomtól kaptam a télen egy függönydarabot, amit szerinte úgyis fel tudok használni valamire - szép narancssárga színű, így most pont az kellett ide! Mivel a három egyforma répa egy kissé egyhangú volt, így egyet lecseréltem egy piros-fehér kockásra. Nagyon jól kiegészíti a másik kettőt, sőt egy kis eleganciát is visz bele! De valahogy még mindig üres volt, ezért filcdarabokra díszes betűkből írtam a TAVASZ feliratot, majd egyenként felragasztottam őket.



Méretei: 15x43 cm
Elkészítési útmutató itt.

Bújtatósra készítettem, amibe egy-egy fehér szalagot fűztem. Így nemcsak plusz dekorációs elem kerül rá, hanem nagyon könnyen össze is tudom húzni, miután megtöltöttem.

Felhasználtam:
piros-fehér kockás anyag
függönymaradék
darált szivacs
filc: világos zöld, sötét zöld, drapp színekben
textil festék
szalagok
tű, cérna
folyékony ragasztó

És, ha már említettem, hogy készítettünk játék méretűeket is, akkor mutatom azokat is!

6x18 cm-esek


A tojást a gyerekek festették hozzá tegnap.


 






Köszönöm, hogy erre jártál!
További szép napot!
E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése