2013. március 23., szombat

Happy Mail - Március

Február közepén Dido javaslatára alapítottunk egy CsodaLevél klubot, amihez 20-an csatlakoztunk. Az elképzelése szerint, szépen díszített leveleket és más apróságokat küldhetünk egymásnak, hagyományos, postai úton, így felidézve a postai levelezés romantikáját. Gyönyörű és hihetetlen képeket mutatott nekünk, hogy értsük, mire is gondol. Ezeket látva, én se maradhattam ki belőle! (Bár már a felvetésekor igent mondtam: belépek a klubba!) Szabályunk: minden hónap első hetében postára kell adnunk a happy mail-ünket.

A megalakulásunkat egy facebook csoporttal, egy hozzáillő logoval és egy bannerral tette gazdagabbá!

Ezt a bannert a jobboldali sávban láthatod!

Csutkailda megfogalmazása nagyon találó a CsodaLevél lényegéről, amit jobban én sem tudnék megírni, leírni!

"A szívdobogtató történések nagyon ritkák. Értem én ezt, igenis, különben még megszoknám, s ugyanolyan természetesnek találnám őket. (...) Olyasmi érzésem volt, mint mikor kislány koromban Nagymamáéknál Szenteste az ablakunk alatt csilingeltek és gyönyörű karácsonyi dalokat énekeltek. Mert az olyan szép volt, s annyira gyönyörű, hogy azt hittem, az angyalok csilingelnek nekünk. Ma a postás csilingelését is angyali csilingelésnek hallottam….:)Tudtam, hogy a csomagocskában csupa olyan dolog fog lapulni, ami azért készült, hogy örüljek egy kicsit. És én nem kicsit örültem, mert tudtam, éreztem, láttam a csodás alkotásokat…..és azt is , hogy mennyi minden van ebben a csodalevélben a papíron kívül..."

Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy ezáltal olyan kedves embereket ismerhetek meg, akiket lehet, másképp nem is lehetett volna! Továbbá hihetetlen jó érzés egy újabb olyan csoporthoz tartozni, akik hasonlóan gondolkodnak, mint én! És hogy ki kinek küld levelet, ... kisorsoltuk. Külön nagy meglepetés volt számomra, hogy Didotól kapok majd levelet, hiszen mindig csodálattal néztem a munkáit! Az érzés olyan volt, mikor Timcsó készített nekem egy ajándékoldalt!  

Nagy izgalommal vártam a levelét, és ugyanilyen érzés volt készíteni is az én meglepetésem Dér Évának, akit, hogy jobban megismerjek, átböngésztem a blogjait! Kedves, aranyos, szeretetreméltó hölgy, akinek két nagy gyerkőce van: egy lány és egy fiú, és nem mellesleg nagyszerű digis alkotásokat készít!  Megkérdeztem, mi a kedvenc színe, amire ő ezt válaszolta:
"...nekem mindegy mit is küldesz, mert én eddig csak digitalis scrapbookban utaztam. Bármilyen színt szeretek:-) Alig várom már!"
Sokáig gondolkodtam, minek örülne igazán, és mivel digis, az jutott eszembe, hogy tageknek, matricáknak, lyukasztott virágoknak, leveleknek, stb. biztosan örül majd! A borítékot, ami sima fehér volt, kívülről pecsételtem, kézzel ráírtam a nevét, címét, belülről pedig egy szép virágmintás papírral díszítettem. Néhány kedves sort is írtam neki, amit egy pecséttel díszített mintás papírra írtam neki. 

Sajnos akkor ment tönkre a fényképezőgépünk, és csak a régi masinával tudtam fotózni, ami iszonyatos képeket készített! De azért két normálisabb fotót tudok mutatni róla! 



Természetesen kapott mellé még lepkéket is! Imádom őket, remélem, ő is így érez irántuk! :)

És most mutatom, mit kaptam Didótól:








Eldöntöttem, hogy ezekből a szépségekből, és a többiből is természetesen, egy CsodaLevél 2013. albumot fogok készíteni! Érdemes megörökíteni, mert ez igazi emlék marad!

Köszönöm, hogy itt jártál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése