2013. január 18., péntek

Scrap-óra képeslappal

Egy kellemes pénteki estén ülök a gép előtt, majd csodálkozva nézem, hogy miért is köszöntgetik az óvónéninket. Kiderült, névnapja van. Sokkot kaptam. "De hát február 5-én van????" ... Nézem a naptárt ... és egyszer csak meglátom, hogy ma is van Ágota. Mivel fogalmam sincs róla, mikor tartja pontosan, így elhatároztam, hétfőn fel fogjuk köszönteni a gyerekekkel. Este 10-kor eszembe jutott, hogy mivel is lehetne meglepni: egy scrap órával! De! Mivel nem vagyunk világváros, így nem sok reményt fűztem hozzá, hogy kapok óraszerkezetet. (Megjegyzem, itt  még csak nem is hallottak ilyenről!) Az egyik boltban, a leírásomhoz hasonló, szerkezetet  kaptam, ami nagy csoda! Ha nem sikerült volna...... ááá bele se merek gondolni! :)
Mivel ennek volt egy számlapja, és mellesleg nekem nagyon bejön, így azt nem vettem le róla. Úgy terveztem, kitépem körülötte a papírt, öregítem, és szépen feltekerem. Ezáltal nagyon elegáns, és gyönyörű látvány tárul majd elénk.

Még aznap készíttettem apánkkal egy 30 cm x 30 cm-es méretű óralapot, amit ő vágott ki fából, s a széleit  körben nútolta is.  Az óraszerkezet dobozának kivágta a helyet, majd átadta nekem befejezésre.
Míg ő kinn dolgozott, én addig az óralapot öregítettem, Tim Holtz vintage photo tintával, hogy legyen egy kis mélysége is. Miután behozta az óralapot, az éleit tintáztam. Ezután a választott papírt is öregítettem, majd ollóval megtépkedtem, újra tintáztam, és felragasztottam. Kitépése után, egy hurkapálca segítségével felpödörtem a szaggatott széleket, majd az óraszerkezetet beleerősítettem az alapba. Fényképek helyett virágokkal díszítettem. Az idézet, ami felhasználtam hozzá, természetesen ugyanaz, mint a miénken. (Bár ez sokkal-sokkal szebb lett! Imádom!) A feliratok papírjának bracket sablont készítettem két méretben, majd egy fehér és egy ekrü papírból vágtam ki, s rétegeztem őket.

"Minél több szeretet és jóság sugárzik belőled, annál több áramlik rád vissza. (Sigmund Freud)

 Az órához készítettem egy képeslapot is, mert a másik óvónénink is kapott egyet, s ezáltal Ágota sem maradhat ki. Ezt nagyon-nagyon egyszerűre készítettem, hiszen maga a papír is különleges - egyik kedvencem!!! -, s így ezt akartam vele hangsúlyozni. Csak Szeretettel feliratot és egy Martha Stewart-féle pillangót tettem rá. (Őt és a többit is még Andi lyukasztotta nekem!)


De nézzük, mi is kell hozzá?!:
Graphic 45 - Once upon a springtime klt
virágok: scrap kreatúra, pippi és Andi
pecsétek:  scrap kreatúra
Martha Stewart-féle pillangó Andi
Tim Holtz: walnut stain
                vintage photo
arany hímzőfonal

És, mivel hatásvadász vagyok, egy egyszerű háztartási csomagolóba rejtettem el. (Mentségemre szóljon, csepergett az eső, s nem akartam, hogy elázzon.) A gyerekek szépen egymás után adták át a Milka csokit, a képeslapot, majd legvégül ezt az érdekes valamit. Nagyon kíváncsi vagyok, mi juthatott akkor az eszébe?! :D De mikor kibontotta, ... látni kellett volna azt az örömet!  "Ez egy óra?!" Jobban szemügyre vette... "Ez egy működő óra???" :D Jó volt látni, mennyire tetszik neki! Teljesen oda volt a papírért is!

De most, nézzük, képekben, hogyan készült!



 





Zseb, ami a saját pecsétem rejti.

Az elmaradhatatlan névsor.


Köszönöm, hogy itt jártál!

2 megjegyzés: