2012. december 4., kedd

Mikulás ajtódísz ...

... azaz egy 3D-s játékra jelentkeztem NoszaAndinál a facebook-on. Egy este épp neteztem, mikor megláttam a játék kiírást nála, mi szerint az első 15 jelentkező kap 3db 3D-s papírt, amelyekből csak egyet kell felhasználni a készülő 3D-s alkotáshoz, amit 2 hét alatt kell elkészíteni. A másik két papírt, természetesen, meg lehetett tartani. Gyorsan ráugrottam a játékra, mert nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen lesz, milyen papírokból lehet dolgozni! Igazán nagy kihívás volt! De minden percét élveztem!

Izgatottam vártam, mikor is érkeznek meg a papírok. Próbáltam eszelni rajta, hogy mit lehetne belőle kihozni, de míg nem láttam egyszerűen nem tudtam tervezni. Úgy éreztem magam, mint kislánykoromban, mikor vártam a Jézuskát! ... Aztán egy héttel később, ideért a postást! Gyorsan kibontottam, megnéztem, megtapogattam - mert azt is kell, és letettem magam elé. De mi legyen belőle? - futott át az agyamon. De több időm nem is volt rá, mert menni kellett a lurkókért az oviba, utána pedig ebédelni is kellett, no meg megszoptatni a kicsit! Irtó lassan teltek el a percek!!!! Alig vártam, hogy elaludjanak, s legyen időm áttúrni a pinterestet egy kis inspiráció után. Pikk-pakk ki is találtam, mit készítek, bő 1 óra hossza alatt. Másnapig hagytam érlelődni a tervem, amikor is nekiálltam, és el is készítettem!

Terveim szerint, egy sajtos dobozt akartam átalakítani, de senkinek sem volt a családban. Ezért én készítettem egyet irományfedélből! Jó sokáig tartott, de megérte! :)

Ilyen lett!
Itt egy kicsit ferdén fotóztam. :D

Na, így az igazi!



Felhasználtam:
Karácsonyi papírok - maradék a Mikulás levelesládájából
scrap kreatúrás mikulásvirágok
3D papír NoszaAnditól
Mikulás a netről - ooopsz, nem pinneltem :)
arany hímzőfonal
hópehely miltonkapocs - erre tettem, hímzőfonalból, akasztót
hópehely chipboard Pippitől
Mikulásnak írt levél innen
csipke
3D kiemelő kocka
Tim Holtz tinták - walnut stain
                            vintage photo

2 megjegyzés: