2012. december 16., vasárnap

Hógömb

Idén karácsonyra a nagyszülők és dédi ilyen aranyos kis gömböket fognak kapni!


Először úgy terveztem, hogy fényképet is teszek bele, de később meggondoltam magam. Miért? Mert Botond kitörte a prototípusból a tobozt, mikor kivette a képet. Így ezt az ötletet kilőttem. :) Ekkor arra gondoltam, hogy egy idézetet teszek bele, de nem is akármilyet, hanem a gyerekek épp aktuális, kedvenc karácsonyi dalának a refrénjét. Hull a hó, hull a hó, minden hófehér




Közben Kele Timitől beszereztem egy struktúrpaszta készletet, amiket fel is használtam hozzájuk. Mivel lövésem se volt róla, melyik milyen tulajdonsággal bír, így szépen mindegyiket ki is próbáltam, kivéve az aranyat! :) A kedvencem az üvegszálas lett! Hihetetlenül szépen kirajzolódnak a benne lévő kristályok! Gyönyörűen imitálja a havat. A többi is fenomenális lett, bár a krémszínűt újra át kellett fújnom hóspray-vel.

Elkészítés:
A gömböket először befújtam műhó spray-vel, majd száradás után, struktúrpasztával kezeltem. Ezt egy kávéskanállal kentem fel, és tapicskoltam össze, a havas táj imitálása végett. Egy nap száradás után, beleragasztottam az idézetet és - az előzőleg lefestett - tobozokat. A gömbök illesztésénél található akasztóba egy hímzőfonalat kötöttem, mint akasztót, majd csipkéből masnit kötöttem és varrtam rá.

Egyszerűen imádom!!!! Persze ebből 2 db az enyém!!!!!!!! :D

Felhasználtam:
hógömb - Rayher 12 cm-es megtölthető
struktúrpaszták
hóspray
arany hímzőfonal
csipkék - 2 féle
toboz
zöld tempera

1 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó ötlet! És milyen szépek!
    Éppen arról beszéltünk a minap, hogy jövőre már csak saját készítésű ajándékot fog mindenki kapni. Ez az igazi!

    VálaszTörlés