2012. november 28., szerda

Téli ajtódísz

A pinteresten egyre gyakrabban botlottam bele, egy egyszerű, de annál mutatósabb ajtódíszbe, amibe azonnal beleszerettem! Itt megnézheted!
Mivel rengeteg tobozom van a tavalyi gyűjtésből, és még csak tönkre sem mentek, így azokat használtam fel hozzá!
A tobozok aljába egy kis lyukat fúrtam - fúróval, amibe beleragasztottam egy-egy drótból hajlított hurkot. Ebbe fűztem bele a szalagokat, aminek a végére egy csomót kötöttem csak. Először el akartam tüntetni ezt a csomót egy masnival, de utána meggondoltam magam. Így tökéletes, ahogy van! :)
A szalagok direkt lettek rövidebbek, ugyanis a fiúk nem érik el! :) Így biztos ott marad, épen és egészségesen!

Felhasználtam:
fenyőtobozok
piros szalag
drót

2 megjegyzés:

  1. Ezt én is kinéztem a Pinteresten;) Klassz lett a tied. Lehet én is megcsinálom.
    Ügyesek a fiúk , szépeket alkottok

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!
    Úgy látom, mostanság mindenki fantáziáját ez mozgatja! :D

    VálaszTörlés