2012. november 11., vasárnap

Rózsacsokor kaspóban és Virág tutorial / Rose Flower Bouquet and Tutorial

Ez a bejegyzés még 2012. november 8-án íródott. ÉS nem bírok magammal, egyszerűen közzé kell tennem!!!!!!!!

Már alig vártam ezt a napot, hogy megosszam veletek ezt a szépséget, amit a fenn említett időpontban készítettem!
Mivel Hunor csoportjában is SZMK-s vagyok, és ráadásul én viszem a pénzügyi vonalat, így rám hárult az összes tervezési, szervezési feladat, már ami a névnapokat illeti. Ezen a novemberi reggelen, mielőtt elindultunk volna oviba, bevillant, hogy készítek egy csokor virágot papírból. Miután leadtam a gyerekeket, elmentem az írószerbe, megvettem hozzá a gyűrt papírokat. Mivel mást nem láttam hozzá, átmentem egy másik üzletbe, ahol sikerült egy gyönyörű kaspót vennem. Mikor megláttam, már tudtam, hogy abba fogom elkészíteni a virágkompozíciót! Nem is késlekedtem vele sokat, mert amint feltettem az ebédet, és rendbe vágtam a házat, azonnal nekiálltam a virágok elkészítésének. Mire mentem a fiúkért már kész is volt belőle 4 db, s míg aludtak, sikerült is befejeznem. Ilyen lett:

Eszközök és kellékek:


De nézzük lépésről, lépésre, hogyan készültek a virágok! :) TUTORIAL


Először is, találomra levágtam egy vastagabb csíkot a gyűrt papír rövidebb oldalából.

Félbe hajtottam.

Az így keletkezett résbe beragasztottam a hurkapálcát a ragasztópisztollyal, kb 2-3 cm-nyire a szélétől.

Kézbe vettem...

... behajtottam a végét ...
... és elkezdtem rátekerni a papírt, itt-ott aláhajtva, meggyűrve, a még természetesebb hatás kedvéért.

A hajtás végén, ragasztópisztoly segítségével ragasztottam, míg el nem fogyott. :) Utána rayheressel, és csipesszel fogattam össze, hogy úgy is maradjon. Kép róla lentebb! :)

Ilyen lett!

Ez az egyik legjobb fotó!!!! Imádom!
A zöld gyűrt papírból egy-egy keskeny csíkot vágtam, ragasztóztam, és a hurkapálcára erősítettem.
A csészeleveleket ezzel a lyukasztóval készítettem hozzá. Minden rózsához 2 db kell belőle. (38 mm)

Nagyon jól néz ki, nem? :)
Miután készen lettem a rózsákkal, méretre vágtam az oázist, és belehelyeztem a kaspóba. Ebbe szúrtam bele a virágokat. Először a kaspó mentén dolgoztam, majd onnan haladtam egyre beljebb. Összesen 17 db virágot készítettem hozzá.





Hozzávalók:
1-1 ív márványozott mintás narancssárga-, rózsaszín-, piros gyűrt papír
1 ív méregzöld gyűrt papír
oázis - virágboltosoknál lehet kapni
ragasztópisztoly
rayheres ragasztó
kaspó
juharlevél lyukasztó
hurkapálca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése