2012. november 11., vasárnap

Névnapi képeslap + Csipke TUTORIAL

2012. november 10. Ez a mai második bejegyzés! Mivel nem tudok várni, közzé kell tennem! Remélem, nem fogja látni az óvónénink! :D

Nem vagyok híve a hagyományos megoldásoknak, miszerint névnapra élővirágot, csokoládét kell venni. Már régen se szerettem, mikor nagyszüleimnek mindig, minden évben vagy cserepes virágot, vagy kávét, kávékrémport esetleg csokit vettünk. Természetesen névnapra, születésnapra, karácsonyra MINDIG! A frász kerülget azóta is ezektől! 
Továbbá a pedagógusok is már Dunát tudnának rekeszteni azzal a rengeteg mennyiségű cserepes növénnyel, amit eddig kaptak! Ha szálast kaptak, akkor az már rég tönkrement, ha csokit is, akkor azt megették. Szóval semmi sem maradt ezekből! A cserepeseket pedig már nem is tudják, kitől kapták! Úgyhogy az idén BEÚJÍTOK az oviban, és marandót alkotok! 
Ez is Hunor óvónénijének készült. 

Az éjszaka, mivel egyedül voltam  - a fiúk aludtak, a párom éjszakás volt -, így volt időm elkészíteni egy képeslapot a már elkészült rózsacsokor mellé. Olyan színeket alkalmaztam, amiket a csokorban is használtam, valamint, ami megtalálható a kaspón is. Alapnak zöld kartont választottam, ami egyrészt nagyon szépen harmonizál a papírokkal, másrészt utal a kaspó színvilágára. Formailag brackett mintát választottam, ami nagy-nagy kedvencem! Gyorsan meg is terveztem, és legyártottam 3 méretben a hozzá való sablont. Ezek alapján kivágtam a különböző papírokból, felragasztottam, és már csak díszíteni kellett! Hááát ezt egy kissé elszúrtam, de első képeslapnak nagyon jó, szerintem! :) Ötlet Karola-tól származik.
A virágokat, a csipkét lyukasztóval, a szív formát kézzel vágtam. Bár vannak rajta még kreatúrás virágok is, és lepke Pippitől.




És, hogy biztos ne legyen elfelejtve, kitől kapta az óvónéni, felsoroltam a gyerekek nevét, valamint egy gyönyörű idézetet is írtam hozzá.


Az elmaradhatatlan sk pecsétem! :)
 És most jöjjön a csipke tutorial:

Az ötletet a Pinteresten láttam, ahol egy saroklyukasztóval készítettek csipkés papírt. Ehhez el kell távolítani a saroktartó elemet, hogy könnyen lehessen bármilyen formájú papírt lyukasztani.

Ezt a lyukasztót használtam, amivel a fenn látható csipke készíthető.

Óvatosan a széléhez kel igazítani a mintát, majd körbe lyukasztani.

Felhasználtam:
zöld és narancs alapkarton
DCWV spring fling & summer days papír kollekció
virágok: sk, scrap kreatúra
levél
gyöngytoll
lyukasztó
scrap kreatúrás, és saját, egyedi pecsétem
TH vintage photo
gomb
arany hímzőfonal


Köszönöm, hogy ma is olvastál!
E

1 megjegyzés:

  1. Era! Gyönyörű a rózsa csokor ,igazán hangulatos és változatos :-) Szép a képeslapés tuti fog örülni az óvó néni és maradandót alkottál amit nem felejt el,nem eszik meg és nem hervad el.Jó ötlet! :-)

    VálaszTörlés