2012. november 19., hétfő

Kaspós rózsacsokor + képeslap

Az elkészült kaspós virágkompozícióm megmutattam az egyik SZMK-s szülőtársamnak, és elhatároztuk, hogy Botond óvónénijének is ilyet készítek, mert ezzel biztosan maradandót kap. Az elmúlt héten, több nekifutással készült, mert mindig közbejött valami.
 Ilyen lett:

 Készítettem nárcisz jellegű virágot is, ami ugyanúgy készül, mint a rózsa, csak be kell vagdosni. Sajnos nincs róla külön kép! De talán erről jól lehet látni:


közelről

felülről
 Az indákat natúr színben hagytam.


És, hogy biztos ne legyen elfelejtve, kitől kapta az óvónéni, felsoroltam a gyerekek nevét, valamint egy gyönyörű idézetet is.



Hozzávalók a kaspóhoz:
1-1 ív márványozott mintás narancssárga-, piros gyűrt papír
1-1 ív citromsárga és méregzöld gyűrt papír
oázis - virágboltosoknál lehet kapni
ragasztópisztoly
rayheres ragasztó
kaspó
juharlevél lyukasztó
hurkapálca

Hozzávalók a képeslaphoz:
narancs alapkarton
DCWV spring fling & summer days papír kollekció
virágok: sk, scrap kreatúra, és Pippi
levéllyukasztó
pillangó Pippitől
gyöngytoll
indák: scrap kreatúra
scrap kreatúrás, és saját, egyedi pecsétem
TH vintage photo
gomb, zsinór nyereményből


A kaspót a helyi 100-asban vettem.

2 megjegyzés: