2012. november 16., péntek

Karácsony/várás

A napokban Erzsikének, Botond óvónénijének is virágokat gyártottam kaspóba. Természetesen képeslapot is fog kapni. Míg ezen dolgoztam, ill. dolgozok, a fiúknak kiadtam feladatba egy karácsonyi asztali dísz elkészítését, továbbá egy ajtódíszét is. Ja, nem mehettek az udvarra, mert az apjuk épp tetőt cserélt a fatárolón, úgyhogy le kellett foglalnom őket. :)
Míg én elkészítettem a virágkompozíciót, ők festettek. Ma délután felragasztottam, az általuk kiválasztott, fenyőket egy fa szeletre, majd körbefújtam műhóval. A felirat Mörjike karácsonyi chipboard klt-ből van, amiről a 2011-es dátumot levágtam.











Felhasználtunk:
Mörjike karácsonyi chipboard klt
fa szelet
műhó
sok-sok toboz
tempera
ragasztópisztoly


Nemsokára jövök az ajtódísszel és a kaspóval+képeslappal!

További szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése