2012. október 22., hétfő

WITL album


Végre-végre-végre BEFEJEZTEM! :D

Jóóó sokáig ültem rajta, mire végül sikerült teljesen befejezni! Annyi mindent akartam beletenni, hogy nem tudtam vele mit kezdeni, eddig! Rendkívül egyszerű, de mutatós oldalakkal mindent bele tudok zsúfolni! És ennek nagyon örülök!

Mutatom sorban az oldalakat, képekkel! :)

 Borító

 Bevezető és hétfői oldal


Kedd

Szerda




Csütörtök




 Péntek
 Szombat
 Vasárnap

Minden-minden maradék Annalee kollekciós papírt felhasználtam hozzá, így semmi sincs már belőle! :) Milyen jó, hogy félretettem minden kimaradt darabot, mert elég volt egy újabb albumra! :D

Felhasználtam:
Annalee koll.
Tim Holtz tinták: tea dye
                          vintage photo
                          brushed corduroy
scrap kreatúrás virágok, pecsétek, chipboardok
ajándék virágok, strassz, szalag, pecsét, albumalap
album karika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése