2012. október 28., vasárnap

Seprűnyéllovacskák ...

... azaz Kis Mennydörgés és Csendes Eső a két legújabb családtagunk. :)

Már közel 1 éve jött az ötlet, hogy venni kellene a fiúknak seprűnyéllovat, majd az, hogy inkább varrni kéne. Volt egy mintám, de az nem tetszett. A pinterestet bújtam úgy fél éve is, mikor rátaláltam erre az ötletre. Még akkor, frissiben ki is nyomtattam, és szépen "parlagon is maradt" a megvalósítás. ... Eddig! Mivel tegnap egész nap szélvihar volt, így rávetettük magunkat a témára. A fiúk készítették a sörényét, míg én kiszabtam a mintát. Amíg varrtam, ők mesét néztek, majd közben ebédeltünk, s míg aludtak, befejeztem mindkettőt. Mert ugyebár, én nem tudok csak 1-et készíteni! :D








Felhasználtam:
3 db régi - csípőben kinőtt - szoknya és ruha (a fénykoromból) :)
egy asztalterítő rojtjai (ebből az anyagból lettek a locsolótáskák)
filcek (barna, fehér, krém)
seprűnyél (darabonként 80-80 cm)
barna fonal (déditől)

A segédeim:

Hunor etetőszékének (fa asztallá alakítható) a kisszékét felfordítottuk, s a lábaira tekertük fel a fonalat, majd onnan dolgoztunk.



Éjjel 4-kor rájöttem (na nem azért, mert nem tudok aludni; hanem, mert Csongorral szopiztunk), hogy elfelejtettem az álla alatt összevarrni, úgyhogy ma reggel, miután megreggeliztünk Hunorral, gyorsan szétkaptuk a lovakat, és jól megvarrtuk! Így már egész barátságosan néznek ki! :)

A gyerekek nagyon-nagyon örülnek nekik! A nevüket is úgy kapták, hogy a fekete nagyon hasonlít a Jakari c. mesében szereplő lóra, Kis Mennydörgésre, bár az fehér alapon fekete mintás...na mindegy. :) A másik azért lett Csendes Eső, mert tegnap is, illetve ma is csendes eső hullott, hullik. De legalább indián neve van a lovaknak! És, ha már vannak lovak, akkor legközelebb lovagi pózban fogom lefotózni a fiúkat - karddal, pajzzsal felszerelkezve. :)


További szép napot!

4 megjegyzés:

  1. Juj, de cukik! Mindjárt tudtam, hogy te csináltad, amikor megláttam a readerben ezt a bejegyzést. :)
    (csak csendben megsúgom, hogy a zember itthon közölte, hogy ő is akar ilyet. :DDD)

    VálaszTörlés
  2. :DDD Csinálj neki egyet! :DDD

    VálaszTörlés
  3. Ismerek egy kislányt, akinek nem kellene ezt meglátnia :-)
    Nagyon aranyosak lettek!

    VálaszTörlés
  4. :D Hahaha Én meg ismerek egy kislányt, aki már látta ezt, és bele is szerelmesedett! :D

    VálaszTörlés