2012. július 11., szerda

Pénzátadó boríték

Már rég akartam ilyen borítékot készíteni, de eddig alkalom nem volt hozzá. Mivel nemsokára szülök, remélem, 2-3 hét múlva, így ma nekiálltam. Rengeteg borítékot megnéztem hozzá, főleg Trillucy Editét, akinek valljuk be, fő hobbija a boríték gyártás! Gyönyörűségeseket alkot, ezért nem is volt kérdés, kinél kell inspirálódni! :)))

És, hogy ki kapja? A dokim. Hülye kérdés, de most megindoklom, miért! Nemcsak, hogy odaadó, segítőkész, hanem mikor kiderült, hogy Csongor szívében az egyik ínhúr meg van vastagodva, ő ajánlotta, hogy szülés után keres egy nagyon jó kardiológust, és ha kell Szegedről is áthozza, hogy megvizsgálja Csongort!  Bár hozzátette, hogy lehet, hogy fel fog szívódni addigra, mert az esély meg van rá. Sajnos azóta már voltam uh-on, és még mindig ott van. Jövő hét elején kell mennem a 36 hetesre uh-ra, ctg-re, miegymásra, ahol megint tüzetesen megnézi. A családból is csak mi, ill. anyuék tudjuk ezt, más senki. Nem akarok senkit se megijeszteni! Ha már biztosan tudom, mi van vele, majd akkor közlöm a többiekkel.
Míg a fiúkkal voltam várandós, akkor is nagyon figyelt rám. Az első szülés alatt is végig benn volt, sajnos a másodiknál ügyeletet is tartott, így oda-vissza rohangált, de mindent összevetve, a legjobb orvos! Ezért is készítettem neki ezt a borítékot!



Remélem, tetszeni fog neki! 
Amúgy szerintetek, pasisnak tűnik??? Igyekeztem kevés virágot felhasználni hozzá, nehogy csajos legyen! :)

 Felhasználtam:
Spring Fling klt
kék alapkarton
lepke Sapimanótól
indák és virágok: scrap kreatúra
Th tinták: brushed corduroy
tea dye
egyedi pecsét
csipke
Ribbon szalag
strassz

1 megjegyzés:

  1. A boríték szuper. Az enyém csak sima mezeiben fogja megkapni, bár Olinál is feldobtam a belbecset egy fotóval és egy képeslappal, amit "OLI írt" :)))). Remélem Csongi szívével meg minden a legnagyobb rendben lesz!!!
    Nekem a mai NST-n már volt egy fájásom, amit jelzett a gép, juhéj! :)

    VálaszTörlés