2012. június 21., csütörtök

Anya album / Mother album

Már régóta szemezgettem ezzel az albummal. Mivel Pippitől remek készletet sikerült beszereznem, így már alig vártam, hogy el tudjam készíteni. De sajna a fiúktól ez nem megy könnyen - legalábbis gondoltam én! :) Aztán egy délelőtt nekiültem: apánk dolgozott, ovi nincs, kinn meleg van, kaja van - szóval ilyen körülményeink voltak. A fiúkat abszolút nem zavarta, hogy én alkotok, ők csendben, nyugodtan játszottak az új szobájukban. Ki-kijöttek néha ellenőrizni, megdicsértek, és mentek is tovább. Ezért, ha engedik már nyugodtan neki merek ülni alkotni. Hunor amúgy se egy rajzos-alkotós beállítottságú, csak Botond. Ő imád velem ragasztani, ollózni, festeni vagy bármi is legyen az! :)
Tegnap, mikor az album javát sikerült készítenem, ill. ma az utolsó simításoknál Botond aktívan segített. Hunort nem zavarta, ő benn játszott.

Annyi az album szépséghibája, hogy nincsenek benne még képek, mert elfogyott a fotópapírom, és még nem sikerült beszereznem azóta. De amint lesz, pótolom. :)
A fő képek a gyerekek 3 hetes képei lesznek. Annyira egyforma volt Botond és Hunor ekkor, no meg az apjuk, hogy csak na! Mint a klónok! Szerintem Csongor se lesz különb! Az UH felvételek alapján nagyon hasonlít rájuk: a fejformája a Hunoré, de olyan kis pofás, mint Botond. Úgyhogy a 3 hetes képe se lesz különb! :) Emlékeztek még a Déjá Vu képemre? :) De itt is fenn van. Szerintem lesz egy harmadik klónunk is! :)

Inspirációnak kit is használhattam volna, mint Rékát?! A 2011. májusi Praktikában szerepelt az albumja, amibe azóta bele vagyok habarodva. De ezzel nem csak én vagyok így! :D Idézetet is kerestem hozzá, de nem találtam olyat, ami tetszett volna, kivéve azt amit ő is használt! Nem akartam ugyanazt, de ha az tetszik...?! :)

De jöjjenek a képek!


Botond rajza rólam. Ilyen kerek vagyok! :D
Szerelmetes levél anyának. Hát nem édes????  :)

Minialbum




Ide családi képeket teszek majd.
komment helye

Botond oldala.


Sk virágaim.
Hunis oldala



Csongor oldala



Album hátlap ...
... pecséttel.
Felhasználtam:
Fling Spring Summer Days kollekció DCWV és alapkarton készlet
TH Tea dye
TH Brushed corduroy
Fekete tinta
Rayher: szalag készletek
Strasszok
Gyöngyök: folyékony és félgyöngy, valamint itthon talált gyöngyöcske
Virágok: Sapimanótól, és sk, valamint horgolt Gybogitól
Martha Stewart-os lepi Sapimanótól
Kontúrmatrica
Babás matricák
Sk pecsét

Mivel a meleg megvisel, ezért rengeteget kell ülnöm, feküdnöm, ezért inkább alkotok. Remélem, hamarosan tudok valami újat is hozni! :)

Köszönöm, hogy erre jártál!

További szép napot!




6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépike lett, irtóra tetszik, hogy a gyerkőcök rajza, és írása is benne van. Ez még személyesebbé teszi az egészet. Várom majd a fotókat is :)

    VálaszTörlés
  2. Lesznek ám, de még milyenek?! :D

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűséges, és nekem is tetszik, hogy a gyerekek alkotása is benne van. Ezek a papírok is nagyon illenek hozzá !

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik! Abszolút kedvenc a rajz, és a szerelmetes levél, annyira édesek ezek a srácok! Igaz, ilyen kreatív anyuka mellett... :D Gyönyörűséges lett az albumod!!! Várom a fotókat!

    VálaszTörlés