2012. április 8., vasárnap

Tojásvadászat

A fiúk egész reggel lázban égtek, hogy "Mikor jön a Nyuszi?". Jó sokáig húztam az időt. hihihi Palika odavitte őket az utcaablakhoz, és lesték a Nyuszit, míg én az udvaron rejtettem el a tojásokat (a festetteket is kitettük a Nyuszinak, hogy elvigye, és eldugja kinn a kertben). Miután bejöttem, én is lestem a nyuszit velük, de ... nem jött. Úgyhogy megreggeliztünk, pontosabban ők csak pár falatot ettek, illetve tettem fel kenyeret is közben. Vagy 1 órán keresztül húztam őket, mire kimentünk. Húúúúúú Már nagyon izgatottak voltak! :)

Sajnos nagyon rossz az idő! Fúj, hideg van, esett is, de azért az élmény megvan! :)

Induláskor egy képet készítettem róluk, mert lehet, hogy csak ez az egy lesz normális. :)
 Az első fészket aztán Hunor találta meg a dézsában.
 A tuja alatt is volt ám! :)

Hunis mosolyogj már! Oda nézz!

Figyelj már ide!
 Kindertojás is volt....
 ...amit azonnal fel is bontottak. :)
 A kunyhóban várt rájuk a nagy tojás és a nyuszi csoki.


 Természetesen a Nyuszitáskájukba gyűjtögettek.:)

 Ennyi maradt a kindertojásból. :)


Nem nagy valami, de a sok kis apró tojásnak nagyon örültek!

2 megjegyzés: