2011. december 14., szerda

Helyzet

Miután kissé lenyugodott a lelkiállapotom - a beavatottak és helybéliek tudják miért -, befejeztem a karácsonyi albumot, na jó, még nem teljesen, mert össze kell állítani. De! Tegnap szájsebészeten voltunk, ahol a foghúzásomból műtét lett. A fejem kb 10x akkora, mint normál esetben, és ráadásul mennem kellene a barátnőimmel is talizni Szegedre, az Acapellába szombaton. Hát nem tudom, hogy nézek ki addigra?!

Egész nap csak az ágyat nyomom, illetve gesztenyével fagyasztom az arcom, ami csak addig hat, míg rajta van. Álmos és fáradt vagyok, de nemcsak ez miatt. Mivel Botond már körbekürtölte kisvárosunkat, illetve a mamám is a fél rokonságot az országban, így itt most én közlöm veletek.

Babát várunk!

A reggeli rosszullétek csak ma jelentkeztek, eddig semmi sem volt, plusz ugye az álomkór, no meg a jelenleg dagadt és fájó fejem. Szerencsére apánk itthon van, így ő végzi a házimunka kemény részét.

Amúgy is neki kellene, mert 2 hétig nem csinálhatok semmit, ugyanis kinyílt az arcüregem, amit sikeresen össze is zártak. Viszont csak egy vékony nyálkahártya tömi el a lyukat, így ezért se emelni, se köhögni, se tüsszenteni (eme utóbbi csak nyitott szájjal), se orrot fújni nem szabad. Reggel megyek ellenőrzésre, aztán 20-án varratszedés.

Ha jobban leszek, megmutatom mi lett az albumból. Ja, az utolsó minialbum belsejében változtattam ám jó sokat! Kíváncsi vagyok majd a véleményetekre!


További szép estét!

13 megjegyzés:

  1. Jóságos atyaúristen!
    Gyógyulást kívánok, mihamarabbit! És lehetőleg kb tizedennyi bajt az elkövetkezőkben!
    Puszi!
    Vigyázz a Pocaklakóra!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Erika a bébihez! Kitartást és mielőbbi gyógyulást:-)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a babához!
    Gyors felgyógyulást és nyugodt babavárást!!!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! Úristen mennyi scrap-bébi!! Vigyázz magatokra! Sokkal szebb napokat kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Nahát miket olvasok!
    Gratula a babához és jobbulást!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltok ránk! :)

    VálaszTörlés
  7. Jobbulást Era!
    Tüsszögésmentes felgyógyulást és rosszullétmentes reggeleket kívánok!

    VálaszTörlés
  8. A jóhírnek nagyon örülök!!! A műtétes balhénak már nem. Jézus, szegénykém, nem irigyellek! Jobbulást és békés, nyugodt bébivárást!

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok itt is! Gyógyulgass, és nyugis babavárást Nektek is!

    VálaszTörlés
  10. Kicsit megkésve,igaz de én is gratulálok! :) Nem sikerült olyan jól az a körbekürtölés én még nem hallottam, pedig tudod itt gyorsan elterjed a pletyka! Gyógyuljál meg mihamarabb! Minden jót nektek! Puszi!

    VálaszTörlés
  11. Jaj de jó, legalább akkor neked újat tudtam mondani! :)))

    VálaszTörlés
  12. Szívből gratulálok nektek Era! :))))))

    VálaszTörlés
  13. Egy kicsit késve, de nagyon örülök ennek a jó hírnek! Gratulálok! Most már ketten vagyunk! :D

    VálaszTörlés