2011. október 30., vasárnap

És ezt még nem is mutattam!!!

Nem is értem, hogy felejthettem el?! Már jó ideje meg akartam mutatni ezt nektek. Az alábbi bejegyzéseim egyikében olvashattatok arról, hogy egy délutánt kinn töltöttünk a tanyában, és szárat hordtunk be.

Másnap apukám egy kocsi szárral állított be hozzánk, ugyanis Palika kérte, mert le kell takarnunk a fügét. Nem, mintha legalább 1x is beért volna! :( ... 

Ebből a csomó szárból nemcsak, hogy betakartuk a tövet, hanem egy hatalmas kunyhót is készített a gyerekeknek az apjuk, míg őket altattam ebéd után. Nagyon jó tágas, és meleg. Olyan tágas, hogy mind a négyen elférünk benne, persze kissé feszengve, de ha csak én vagyok a fiúkkal, akkor kényelmesen.

Persze nincs ennyire szanaszét! Muszáj volt frissiben készítenem róla! Amúgy is teljesen lenyűgöző a magassága! Az idén több, mint 2 méteresre nőtt a kukorica!!!!!! Ekkorát még életemben nem láttam.

Ekkora a párom (176 cm) mellette! :) Remélem, nem látja meg, mert kitekeri a nyakam! :DDDD

1 megjegyzés:

  1. Tegnap olvastam, akartam kommentelni, de lusta voltam.
    Szuper az ovis album, a csutkaház meg óriási! emlékszem az öcséimmel hogy élveztük az ilyesmit annak idején!
    Igazán szerencsések a gyerekeid, hogy kvázi "falun" nőnek fel.
    Sok-sok-sok puszi!!!

    VálaszTörlés