2011. október 18., kedd

Babaköszöntő apróságok

Ma átsétáltunk a kis családommal a sógornőmékhez. Nagyon örültek a fiúk, hogy végre láthatják Csillát. Jó sokat babáztam. Azt hittem Hunor féltékeny lesz, mert nagyon anyás, erre nem is érdekelte! :) De persze várható volt az igény bejelentése, hogy nekik is kell hugi! :) Ja, és ezt nemcsak tőlünk, hanem anyósomtól is kérték! :))))

Tegnap jutott eszembe, hogy nem készítettünk még nekik kis cipőt és babakocsit. Ezért a fiúkkal készítettünk egyet, amit ma fejeztem be.


A kép egy kicsit sötét lett, de szerintem jól látható! Legalább látszanak a csillámok a papíron! :)

Felhasználtam:
Pepper and friends kollekció csillámos-katicás papírját
hímző fonal
Pepper and friends chipboardok - lepke, virágok
csipke
kommentkártya és a rajta lévő matrica Timitől van - ezt a fiúk készítették :) na jó, ragasztották rá
piros tinta
bordó karton

Mónikának nagyon-nagyon tetszett!!! Igaz, a múltkor lebuktam a prototípus cipellővel, de nagy meglepi volt most a babakocsi!

6 megjegyzés:

  1. :-) Itt is írom: gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, hogy csináltad? Vágósablonnal? Úgy csinálnék én is :-))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!

    A cipőhöz volt sablonom, amiket már előzőleg feltettem, de a babakocsihoz nem. Lejjeb megtalálod!
    A babakocsit körzővel, vonalzóval terveztem. Kb 10 centi sugarú körrel dolgoztam. Ez volt az alap. A belső, mintás rész fél centivel kisebb sugarúbb körből készült. A kerekek méretét nem tudom. Nem mértem. Olyat készítettem, ami illett hozzá méretben.

    VálaszTörlés
  4. Én is írom itt is,hogy csuda ügyes vagy,hogy magadtól "köröztél" és vonalaztál(mert,hogy sablonnal persze,hogy könnyebb :-)Irtó klassz,hogy az ember ránéz egy fotóra és tudja ,hogy kell csinálni :-))

    VálaszTörlés
  5. Szívemből szóltál, Edit! Nagyon szeretem, ha látom, csak úgy ránézésből, hogyan készíthetem el az adott tárgyat! Ilyenkor mindig megveregetem a vállam: Igen, Erika! Ügyes vagy! Megy ez neked! :)))

    VálaszTörlés
  6. Új gép, új próbálkozás Nálad! Nem semmi babakocsi! Én nem hiszem, hogy belevágnék. Szuper vagy!!

    VálaszTörlés